Gårdagen!

Igår morse ringde tandläkarna igen och sa att jag kunde komma kl. 15.00, and I did. Den här gången la de på komposit så att de blev lite längre och så slipade han och putsade hur länge som helst. Tog ca. 1 h. Ingen bedövning så det var obehagligt när de tryckte så hårt :(

Asnöjd med resultatet iaf! Jag tror inte ni fattar hur länge jag har väntat på den här dagen!
Hm.. vad gjorde jag sen? Juste, åkte och handlade mat med pappa, sen lagade vi och åt och sen stack jag iväg efter några timmar till gymmet. När jag kom hem hoppade jag in i duschen en snabbis och sen körde jag iväg till Alex! Hade inte träffat honom sen INNAN skolavslutningen, alltså WAY INNAN! Har saknat honom så himla mycket, vi hade massor att prata om! Kom hem vid 00 och kollade på satc och käkade lite mycket kladdkaka & glass, eftersom jag aldrig åt den förut. Mumma! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback