Förlåt.

Jag har varit usel på att uppdatera. I förrgår åkte jag och tränade med Melinda och sen hade vi filmkväll hemma hos henne, jag sov där. Vi kollade på "Bridesmaids" och "Livet är en schlager", superkul! Massa godis också! Vi somnade vid 04 och vaknade vid 12. Då kom Rosanna och vi åt frukost. Sen åkte jag hem och då åkte jag, Agnes och familjen iväg för att heja på min morbror Krille när han hade sprungit halvvägs i Stockholm Marathon! Så GRYM! Jag tog tillfället i akt och körde hem allihop. På kvällen kollade jag och Agnes på massa film, "Madagaskar 2" och "Hitta Nemo" - så söta. Hon åkte hem vid 00 och då blev det godnatt för min del. Och idag har jag bara varit och tränat (tränade extra hårt eftersom jag ska sitta i bilen hela dagen imorgon), spelat MASSA Song Pop (spela gärna med mig, heter "saraersson"), packat, städat och strykit kläder. Jag har också hittat massa ny och gammal musik! Kommer ihåg hur mycket jag lyssnade på Akon och Kanye när jag gick i typ 7:an-8:an. Here we go again. Nu ska jag fortsätta packa och lyssna på musik högt som fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback