Day light

Tjenare fan. Det är rätt så ljust här i Norrbotten om jag får säga det själv. Klockan är ju typ 01. Var nyss och kollade instagram och öppnade "Bubble Mania" (internet krävs när man startar det bara) ute på gården (lösenordsfritt wi-fi..). Spelet är så beroendeframkallande! Men om ni undrar hur jag kan blogga nu från datorn så har de sladd-internet, men det går ju inte att koppla till iPhonen. Hursomhelst, mamma, jag och mormor har suttit och kollat på film nu på kvällen. Vi såg "En gång i Phuket", som jag redan sett en gång tidigare, men som ni vet har jag absolut inga problem med att se saker en många gånger till. På marknade hittade vi ingenting alls, var bara massa lodisar där så vi bailade ganska snabbt därifrån, iväg till godisarenan. Imorgon blir det löpning innan flyget hem går. Usch vad jag blir gödd här.. man får seriöst ölmage och då får jag ångest.. Inte kul! Nej nu ska jag spela "Bubble Mania"!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback