BilBilBil

Igår hade jag så tråkigt så jag tänkte att eftersom pappa skulle till Barkarby, då kunde ju jag lika gärna köra dit. Så jag körde dit och hem och sen till Bollstanäs och tillbaka. Gick rätt så bra igår! Dock är det fortfarande lite hetsigt med filbyten och när man ska byta fil precis i början av motorvägen. Det funkar ju liksom, men väldigt stressigt! Sen när jag kom hem blev det en kalldusch, fy vad hemskt varmt det var igår! Sen middag och efter det ringde Elin. Vi cyklade till hemköp och köpte lite godis och pepsi max och drog hem till henne och kollade på satc och snackade typ halva natten. Kom hem vid typ 02.30. Somnade JÄTTEsent för det var så varmt..
För någon vecka sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback