Angående godisförudet

Det går hur bra som helst. Jag tror inte jag har gått så här länge utan att äta minsta lilla glass, bulle, kaka, chips eller godis på säkert 10 år. 9 dagar idag, galet för att vara jag. Varje dag har jag kommit i kontakt med sånt skräp men klarat att inte ens smaka. T.ex idag hade min handledare köpt wienerbröd till oss, men jag rörde det inte! Tog en kaffe och det gick ju hur bra som helst. I förrgår låg det choklad på bordet and I was like....drooling but did not touch it. Grymt fan. 11 dagar kvar, det klarar jag. Men det känns liksom i kroppen att jag inte ätit socker (extra socker). Liksom ständig abstinens lite halvt. För äter man lite sånt varje dag blir det ju en vana, dålig I might add.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback