Allsång på Skansen 10/7

Jag, Pernilla, Ida och Felicia åkte in igår vid 08-tiden till stan. Vi var framme vid Skansen 09 och köade tills de öppnade kl. 10. Vi sprang sen till stora scenen och satte oss på bänkarna längst till vänster! Vi myste där hela dagen ända fram till kl. 20, många kakor slank ner under dagen. Shit vilken publik det var! Vi slog rekordet... 21 500 pers i publiken ?! Loreen, Norlie & kkv, Alexander Rybak och Kalle Moreus var där, asså de som man njöt av mest liksom! Det var sååååååå bra! Herre min skapare vad Norlie & kkv var bra, det var sån otroligt bra stämning! Vi blev filmade i direktsändning flera gånger och jag och Pernilla bara log och log i kameran hahah. Fan vad det svängde när Lasse-Stefanz intog scenen. Och Måns.. behöver jag ens säga något? Han är ju så himla snygg. Jag och Pillan köttade fram bland galna tanter som knuffades för att komma fram till Måns och få lite mums-mums. Åh så snygg på nära håll. När allt var live var det så jäkla grymt! Vi skrek och skrek, och skavsår fick vi i händerna. Juste, när jag klev av bussen när jag skulle till tåget så slog jag i mitt knä väldigt hårt i en välplacerad stång på bussen.. Haha fick värsta bulan och ett riktigt fult blåmärke.. Orkar inte skriva mer, men det var så jäkla grymt. På spårvagnen tillbaka var vi så trötta så allt blev så döroligt.. Och då å vägen till t-centralen mötte vi några alkisar och vi sjöng "Sommartider" för full hals. De hakade på och sjöng "släppar mot släppar" ..... And we were like ----> (?) ------> HAHAHHAHAH. Lär inte glömma släppar på ett bra tag! När jag skulle sova sen så blev det aldrig tyst i mitt huvud. Jag hörde Pernilla sjunga för full hals till vänster om mig, Ida till höger och en helt full publik skrika. Lite creepy haha.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback