Mi fin de semana

Rosanna har typ bott hos mig de senaste dagarna. I förrgår gick hon, jag, Melinda och Annelie på bio - Ice age 4, 3D. Helt ok film, Rosanna och Melinda garvade högst i hela bion hahahaha.. Sen körde jag hem mig och Rosanna därifrån, on the motorväg för andra gången - stolt! Fast Rosann höll typ på att skita ner sig av rädsla haha... jag bakom ratten liksom. Sen när vi kom hem till mig gick vi ut på en prommis och sen hopp i säng. Sen igår kollade vi på oth hela dagen och sen på kvällen var det lite fiesta hos Linus. Skitkul kväll, oförglömlig.. ojojoj vad rädda vi var hahaha. Jag och Rosan tog bussen hem vid 02 och jag tror vi somnade någon gång vid 04 (?). Idag dårå så vaknade jag astidigt, helt BENG morgon, smink i hela fejjan typ. Vi åt lite lunch, kollade på dh och sen åkte vi till Linus och hämtade mitt skärp (hahha gömde det där bakom en stol tydligen) och sen direkt hem igen. Vi kollade på tv lite mer och sen åkte hon hem. Jag slängde i mig en hamburgare, tråkade i några timmar och sen drog jag ut och sprang. Fick massive skavsår i foten och ont i hjärtat, det var inte så fridfullt nej. Direkt när jag kom hem ----> EM-final i fotboll! Viva España, åååh så bra. Amor grande para el país. 4-0, så bra. Gjorde min dag typ. Fast tyckte ändå fett synd om italienarna för de var så ledsna.. Hatar när folk är ledsna för då blir jag så ledsen. 
 
Mina finaste flickor.

Min älskade vän!


HAHAH sköna grabbar 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback