1999

 
Imorse vaknade jag och mamma tidigt och åkte och gymmade på äckelgymmet här. Usch vad jag hatar det. Maskinerna är sämst, för hur högt motstånd man än har går det inte att bli trött?! Crosstrainerna går knappt att röra benen i liksom, typ som att steppa lite. Fick seriöst panik därinne. Slutade med 30 min på löpbandet, då det var det enda som funkade (inte så svårt liksom, bandet ska ju bara rulla). När jag kom hem blev det yoghurt, flingor, macka och nektarin + O.C. och sen tog Krille fram gamla VHS-filmer. Den vi kollade på var när han hade spelat in "Allsång på Skansen" 1999! Han tillsammans med Malmö brandkårs symfoniorkester (eller något liknande) spelade där då på scenen. Coolt ju! Det var himla kul att se. På den tiden var ju Berghagen programledare, men det roligaste av allt att se var vilka som satt i publiken... BARA TANTER OCH GUBBAR! Inte en enda skylt, asstelt och alla bara satt där. Vilken jäkla skillnad mot idag då typ hälften av alla är undomar och lever om som galningar! Jaja, då har både Krille och jag varit med i tv där, dock var ju hans LITE coolare än mitt hehe..  På kvällen åkte jag, mamma, Krille, mormor & morfar till farmor & farfar och åt middag. Kycklig i terriaki-sås (stavning?) med ris och sallad + chokladkaka med chili och vaniljglass och jordgubbar. Är fortfarande mätt! Nu sover jag här ikväll, sitter helt forever alone in my room vid macen och har tråkigt. Ååh farmor & farfar är så himla high tech! De har varsin mobil, en iPad och en Mac - proud grand daughter! Imorgon blir det löpning och marknad med mamma. Sen på kvällen blir det movie time + godis med mamii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback