Utmaning!

Fick min utmaning av Moa
1) Vad gjorde du för tio år sedan? - gick i 6-års och sprang runt och lekte med Sanna & Marielle.. det gjorde ont att skriva det där ♥
Sanna längst till vänster, Marielle längst till höger och Lotta i mitten ♥
2) Vad gjorde du för ett år sedan? - Fjantade runt, trodde jag visste massor, hängde i stallet och med mina underbara vänner! Pluggade också en del.
3) Fem snacks du gillar:
- CHOKLAD
- ostbågar
- Chips
- b&j
- choclate chip cookies
4) Fem sånger du kan hela texten till:
- Keep you much longer - Akon,
- Titanium - David Guetta feat. Sia
- Believe, Dima Bilan
- Baby, Justin Bieber
- Someone like you, Adele
5) Fem saker du skulle göra om du var mångmiljonär:
- Skänka till välgörenhet
- Köpa häst
- Resa
- Spara
- Fylla ut min garderob!
6) Fem dåliga vanor:
- Riktigt dåliga matvanor (val av mat)
- Dålig på att planera tiden, I am THE tidsoptimist..
- Riva på fingrarna..
- Lägger mig alltid försent
- äta mat framför tv-serier
7) Fem saker du gillar att göra:
- vara i stallet / rida
- kolla på tv-serier
- vara med kompisar/familjen
- TRÄNA!
- plugga
8) Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa:
- rosa 3/4-leggins
- "vanlig" tygkjol som svänger ut där nere, kort
- tighta mjukisbyxor (förkorta)
- trollkarlshatt
- halv-lågklackade skor.... det ska bara höga annars får det vara! minst 12 cm!

9) Fem favoritleksaker:
- Iphone!
- datan
- oth säsong 1-8
- heeestarna
- el piano?
10) Tio personer jag vill se göra den här utmaningen:
- De som vill shooooo?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback