Old words, they still mean everything

Hittade det här på min bdb från maj 2009:

Sanna, du har gått i min klass sen i 6års. Du e vääääärldens gulligaste och snällaste kompis!!!! Du e skitbuusig oxå! Shit, många minnen vi har! Alla människor vi mobbat, alla gånger vi garvat ihjäl oss.... Du är den av mina kompisar jag känner bäst och har känt längst, och marielle då :P Och äggtaket, när du ba:
-jag kan ta din powerking!
jag ba:
-men drick inget ur den!
du ba:
-Jag lovar!!!!
och det första jag ser när jag e påväg upp mot taket är du och agnes, sittande och dricker upp hela min pk!! haha XD Vi har alltid så kul tsm, curry, aa den personen e faan störd, shit va kul vi hade idag, cola, kladdkaka kan de bli bättre?
Jag älskar dej gumman, kmr alltid göra!!<3

-aw sara sötnos,,thhihi srry men de va lite kuuligt iaf:D<3333älskar dej gmn<3


Det gör ont att läsa gamla meddelanden och sms från förut.. Det känns fortfarande så tomt.. Så tomt. Jag älskar dig Sanna, du är otroligt saknad ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback