Liista

1. Hur gammal är du om fem år? strax 22 år
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? familjen
3. Hur lång är du? 169 cm
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Eternal sunshine of the spotless mind, knaaaasig!
5. Vem ringde du senast? Pappa
6. Vem ringde dig senast? Alex
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Nee.. :-)<33
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms:a
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta!
10. När såg du senast din mamma? 2 h sen kanske?
11. Vilken ögonfärg har du? Gröna
12. När vaknade du i dag? 12 typ
13. Vilken är din favoritjulsång? Finns många, men Mistletoe kanske
14. Vilken är din favoritplats? Stallet
15. Vilken plats föredrar du minst? Plaster där jag inte känner någon, mycket folk, sjukhus
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Ingen aning, en stuga i Norrbotten, på ett kontor i sthlm, eller varför inte på landet med massa hästar?
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Tjuvar och bränder, jag var ingen "monster i garderoben-typ". Jag var rädd för verkligheten.
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Min och Öquists musikvideo till "Sexy and I know it", oslagbar!
19. Hur stor är din säng? 1,20 ♥
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbara!
21. Sover du med eller utan kläder på dig? truuuuuser 
22. Hur många kuddar har du i sängen? En bara
23. Hur många landskap har du bott i? 3 st breee
24. Vilka städer har du bott i? Sundsvall, Luleå och här
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Älskar strumpor! Fötterna ser så mysiga ut då, och då ska det vara låga strumpor.
26. Är du social? Jag har mina stunder, men är nog allmänt osocial tyvärr.
27. Vilken är din favoritglass? Magnum
28. Vilken är din favoritefterrätt? Mammas daimglasstårta, vit chokladkladdkaka med hallon eller cheesecake
29. Tycker du om kinamat? JA!
30. Tycker du om kaffe? Mm
31. Vad dricker du till frukost? Oftast dricker jag helst inget vid måltider, men om jag måste, vatten. För att lyxa till det... juice eller oboy!
32. Sover du på någon särskild sida? Vänster
33. Kan du spela poker? Ja.
34. Tycker du om att mysa/kela? Yes
35. Är du en beroendemänniska? Asså ja och nej. Beroende.. tv/data/socker/träning - ja! Men det är ju liksom inte helt seriöst, så nej då.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Inte vad jag vet
37. Vill du ha barn? Ja!
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska utmärkt, och sen klarar jag mig på spanska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en bassäng? Pool lätt.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, ridning, maaaat
42. Äger du dyrbara smycken? Några ja
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? One Tree Hill, såå underbart.
44. Kan du rulla med tungan? Aa
45. Vem är den roligaste människan du känner? Finns många knasiga, men min käre bror "LökL" är lätt en av de roligaste!
46. Sover du med gosedjur? Nepp
47. Vad har du för ringsignal? iPhones standard
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Många
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En mysig filt
50. Flirtar du mycket? Nej, eller jo jag är flirtig av mig, mot de jag känner bra, men det är liksom personligheten och bara lite sådär :)
51. Kan du byta olja på bilen? Nej, men vill gärna lära mig!
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nopp
53. Vilken var den senaste boken du läste? Stjärnlösa nätter
54. Läser du någon dagstidning? aftonbladet på nätet
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nein
56. Dansar du i bilen? JA
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? The Voice
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Fysikuppgifter..
59. När var du i kyrkan senast? Konfirmationen i maj 2010, så snart 2 år sedan
60. Är du lycklig? Gettin' there. Jo det är jag, men det kommer och går i vågor! När jag inte tränat på några dagar, har lite extra mycket skolarbete och det är många dagar tills stallet så känns livet ganska hopplöst. Då faller jag ihop på sängen men sen är det bara och bita ihop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback