Längesen jag skrev nåt roligt och långt

Hej! Asså jag satt igårkväll och läste mina gamla inlägg från förra årets början, och jag var ju asrolig jue (hahahah bara jag som skrattar)! Värsta humorn jao, var tog den vägen? Imorse åkte jag till Sara med Linnéa för att filma klart vår film om BodyBalance på idrotten. Vi skrev också ihop en liten text där på slutet. Hahah åh vi hade så jäkla roligt! När Linnéa åkte hem spelade vi in en musikvideo till "Sexy and I know it". Åh herre JESUS vad den blev bra! HOT STUFF COMING THROUGH ! Hon måste skicka den till mig så kanske jag lägger upp den sen någon vacker dag ;)
Så jäkla söta.
Jag är morgontrött.. Hur 17 kan jag vara det? Känns som jag nyss gick up wtf. Jag vill dra ut och träffa lite folk, för jag är mätt, trött och uttråkad och det är inget bra sätt att gå igenom livet som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback