AAAAAAAJ

Min hälsa är kaos. Sprang länge på löpbandet och fick sjukt ont i magen. Visste inte vad jag skulle ta mig till - precis som på nyår. Nu är det lite bättre, men jag är SÅHÄR hungrig, tror jag. Vet inte om jag ska äta mer eller inte. Andra bullar nu. Vi fick tillbaka fysikprovet idag, och jag var bombsäker på att jag hade failat... MEN, jag fick A-. Så grymt härlig känsla det där! Jag var riktigt nervös kan jag säga..
Fredag imorgon! AWSOME. Om jag drar till skolan kommer det bli asnajs för nu är jag taggad på skolan igen! Tagga till för svenska-arbete, engelska-roman, svenska-klassiker, matteprov, fysikprov igen, spanskaprov och kemiprov. Kan ju också ha glömt något.. Hmm... Vad gör vi? Nu KÖR vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback