2012

Jag orkar inte!! Jag bara skrattar. Hur tänkte jag förut? 2010 och 2011 = Sara var en liten bebis. Det här är MITT år. Massa bra saker ska hända! Jag ska växa upp. När jag tänker tillbaka på mina år som tonåring ska jag tänka på detta år. Det var 2012 som allt ändrades. Mina "public" löften...
  • Träna 4 ggr/v inklusive ridningen (såklart)
  • Plugga mer än vad jag redan gör
  • Göra flera tappra försök till att sluta min vana att äta framför TV:n och kolla på tv-serier samtidigt
  • Göra ännu mer framsteg inom ridningen - bli placerad i hoppning!
  • Ta grönt kort - för att senare kunna tävla lokalt
  • Bara äta onyttigt på helgerna (!!)
  • Sova mer - 9 h / natt
  • Börja övningsköra på riktigt och gå kursen
  • Bli bättre på spanska
  • Träffa Maria minst en gång genom att hon antingen kommer hit, eller jag åker ner till Spanien
  • Jag SKA resa till USA
  • Åka slalom! Har inte åkt sen apr 10 ?!
  • Umgås mer med kompisar på kvällar och helger och dra ut mer istället för att sitta hemma och tråka.
  • Ha en riktigt jävla bra 17-årsdag!
Sen har jag ju såklart lite hemliga löften också som jag ska skriva ner på en lapp och gömma hihi.. :$

Kommentarer
Postat av: sofia

en kvart :)

2012-01-05 @ 10:47:48 / URL: http://sofiasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback