10 sanningar om mig själv

  • Jag är rädd för döden

  • Otroligt mörkrädd inomhus

  • Jag har världens blodskräck. Mår illa när någon berättar om att någon har brytit något. Kan knappt ens knäcka en nöt hahah.

  • När jag gick i 2:an var jag med om en brand. Hade sömnproblem i 5 år ända tills 7:an.

  • Jag tycker kackerlackor är otäcka.

  • Klarar oftast inte skräckfilmer.

  • Jag orkar aldrig sminka mig och ha halvt avancerade outfits för jag tycker det känns som att ingen ändå kommer lägga märke till mig ändå. + jag är allergisk mot smink och det gör inte saken bättre..

  • Jag har väldigt många olika sidor, som de flesta, så förutom mina närmaste vänner så kanske ni tror att ni känner mig, men tro mig, you don't. Jag kan verka tråkig och seriös, när jag har miljoner saker jag vill berätta om och gapskratta. Jag kan le stort när jag egentligen gråter inombords. Jag kan verka barnslig, men hela jag vill bara sätta mig upp, på med kavaj och växa upp. 

  • Jag litar väldigt lätt på folk.
  • Jag är väldigt blyg när jag träffar nya människor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback