I'm back

Efter 5 dagars uppehåll, hur skönt? Fredag idag och jag slutade 11.30 - yberskönt! Först 1,5 h matte och sen idrott. Vi körde step-testet.. upp och ner i takt till en klocka på 120 bpm i 5 minuter. Störtjobbigt med skönt efteråt! Sen tränade vi styrka och kondition i gymmet efteråt. Åkte hem och ducschade och hamnade här framför datan för att skriva en idrottsplanering som sträcker sig över 9 veckor med start v. 8. Jag skrev att jag ville förbättra min kondition och få en snyggare kropp hihi. Vi fick tillbaka fysikprovet igår och jag fick B+. Haha gissa om jag blev sur när man skulle ha 19 (varav 2 a-poäng) för A och jag fick 18 p (varav 2 A-poäng). Ibland blir man ju bara FÖR SUR. Nu ska ja fortsätta med att plugga massa matte, sen kemi och sen läsa lite i "The Notebook". Efter det ska jag fixa nåt till lunch och sen ikväll ska jag och pappa dra till backen och åka slalom med våra NYA skidor! Wiiii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback