Hejdå min älskade

Jag har inte skrivit om det någonting i bloggen, det är ganska personligt.. Men imorgon bitti kl. 11.00 ska jag på min älskade vän Sannas begravning. Sedan efter det är det minnesstund kl 12.30, så det kommer bli en tung dag. Det innebär då ingen skola imorgon så det blir en lång men tung helg. Jag tänker på henne hela tiden, saknaden blir större för varje dag som går. Sanna lämnade stora hål i våra hjärtan, och det kommer ta lång tid att läka, men vi gör det tillsammans. Jag ska möta upp mina vänner imorgon innan och vi kommer troligtvis att vara tillsammans efteråt också. Det här är vår vän det handlar om. Minns det som igår första dagen på 6-års när jag klev in i lekrummet och Sanna och Marielle satt och byggde med kapplastavar.. Vi blev bästa vänner direkt! Det var snart 11 år sedan, och vi har varit vänner ända sen dess.. Så himla många minnen tillsammans. Jag har nog aldrig känt en busigare tjej än Sanna, hennes leende fyllde upp hela rummet.
Hihi, den här kvällen var riktigt underbar. Agnes hade haft tjejmiddag och vi stannade uppe HELA natten, ända tills solen gick upp igen. Jag tror det var i början av 7:an, och vi kände oss hur coola som helst! Haha vi gick runt i skolan och berättade hur sent vi hade varit uppe och alla ba woooow!
Första kvällen på klassresan innan vi hade börjar 7:an - sommaren 2008. Ja, vad ska man säga? Vi var oslagbara!
Melindas tjejmiddag i 5:an kanske? Ursöta :)
Hihi den här dagen var riktigt mysig! Det var år 2006. Min familj och Sanna åkte in till tekniska muséet och gjorde en egen tidningsframsida, som vi tyckte var skitsnygg! Kolla bilden hihi vad söt :') Vi åkte dit en till gång efter det tillsammans med Marielle och hennes syrra + kompis och spelade in en film. Marielle har faktiskt kvar den och det gör mig verkligen så himla glad. Förr om åren brukade vi spela in hemmagjorda filmer hos Marielle, verkligen kreativa, och de blev riktigt bra och asroliga! Sanna är med i flera av dem, så på ett sätt kan vi titta på dem och minnas gamla stunder och må bra :')
Det här är fortfarande helt overkligt.. Ingen har nog förstått det än, det kommer ta ett bra tag, men imorgon tror jag det kommer klarna. Du är otroligt älskad Sanna Nornström, imorgon tar vi farväl, vila i frid min vän ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback