HEJ

Vi lärde oss tiologaritmer idag på matten. Jag kan tala om för er att det inte var särskilt roligt. Annars var det ju superhärligt när bussarna i hela stad'n var inställda så jag fick Gå till skolan. Höll fan på att schlå ihjäl mig på isen när jag kom farandes i mina skor. På svenskan höll jag föredrag om One Tree Hill. Mina klasskamrater skrattade till lite när de jag i slutet berättade vad jag berättade om. Blev glad. Lyckad redovisning. Efter skolan kilade jag hem i bussen som tillslut gick. Sedan ----> älskade mellis och oth. Efter melliset gick jag en långpromenad i regnet i min ensamhet med musiken till sällskap. Bidde 7,18 km idag, på 1h 15 min. Skönt. Nu skall jag sova efter några timmars filande på svenska-recensionen om min störda bok "Flugornas Herre". Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback