Beharrlichkeit

Kom galopperandes på svarta hästen idag igen. Gick mycket bättre än förra tisdagen faktiskt. MYCKET bättre. Förra gången ville jag bara crawl up in a boal and die, men idag gick det bra. Capri-knapparna är tillbaka. I know how to do it again, som man säger på svenska. Vi hade markarbete, vilket typ är en personlig favorit. Bara dressyr - för jobbigt.. bara hoppning -  det kan man ju inte ha hela tiden. Markarbete är lagom. LAGOM. Vilket tråkigt ord. Känner mig lite halvtråkig just nu. Ett tecken på att kanske gå och lägga sig? Ja. Nu ska jag läsa klart denna störda svenska-roman om barn som mördar varandra på en öde ö. Jag drömde att jag dödade folk inatt och hällde ut skelett-delar överallt ?! Nej, over and out bros.
I somras ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback