Visste ni att..?

  • jag blir nervös när jag inom kort ska gå av bussen
  • jag inte kan lyssna på musik i hörlurar när jag är omringad av folk/ går av bussen/ går in i klassrum
  • jag har svårt att koncentrera mig
  • jag har känt kärlek vid första ögonkastet flera gånger
  • jag väldigt lätt blir kär på riktigt i kändisar
  • jag hoppas att saker ska vara "tvärtom" ifall jag skulle vilja byta. T.ex. om jag tränar mycket så hoppas jag att träning inte bränner så mycket kalorier ifall jag nu skulle helt plötsligt sluta träna. Och om jag äter jättemycket godis så hoppas jag att det innehåller mycket kalorier så att om jag sen skulle avstå så har jag tjänat massor på det. Eller om jag hoppas att bussen är tidig så vill jag att den ska vara sen ifall jag själv skulle ha varit sen.
  • jag älskar min kropp
  • jag avskyr ämnet kemi i skolan
  • jag biter bredvid naglarna och har försökt sluta i typ 5 år
  • jag inte tror på gud, spöken, andar, demoner, själar, sjätte sinnen eller andra påhitt
  • jag vill flytta hemifrån
  • jag ska vara opär i Spanien i ett år efter gymnasiet
  • om det är någon sak som en person inte respekterar med mig så kan jag inte umgås med hen, hejdå, no doubt 'bout it.
  • jag blir glad om mina vänner pratar på andra språk än svenska med mig
  • jag uppskattar folk som visar att de inte play a game with you. Typ som hjärtan på sms; hur många man skickar, om man ens skickar osv. Så otroligt lågt att hålla på så. Känns det bättre att inte skicka liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback