She don't like the lights

En låt som alltid kommer ligga mig varmt om hjärtat är "She don't like the lights". Jag kan inte riktigt säga varför, den går bara rakt in i hjärtat. Den har inte ens så bra text, inte bra alls faktiskt, men den är så skön och mystisk. Tränar alltid till den på gymmet. Jag blir så peppad. Som sagt, vet inte riktigt varför, den är bara så grym och cool. Mm. Förstår inte varför man aldrig hör den på typ twitter eller nåt liknande av fansen. Man hör ju alltid om "As long as you love me", "All around the world", "Be alright" osv, men aldrig den! Jag tror jag ofta fastnar för låtarna som ligger lite längre ner i många album (färre "visningar"). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback