Round my hometown memories are fresh

Tjotjo. Gaaah vilken lättnad det var när vi fick tillbaka nationella proven i matte! Har gått runt och varit så orolig men det visade sig att Gud satt på min högra axel och hjälpte mig. Nej hallå va? Jag och Alex är så grymma! Fattar inte hur vi lyckades! Trodde jag skulle få D/C men vi lyckades få B. Och A på muntliga hade jag aldrig trott. På spanskan imorse fortsatte vi med krig-uppsatsen och jag blev nästan klar. Sedan på svenskan kollade vi på hela klassens Shakespeare-tolkningar (film) och alla hade gjort jätteroliga och bra jobb! Jag, Alex, Sara och Linnéa hade ju gjort om Hamlet som jag skrivit tidigare. Ska lägga upp den på youtube så kan ni få se den. Minne för livet! Efter svenskan hade vi engelska och då såg vi klart "Forrest Gump". Typ världens bästa film, men nu är jag faktiskt ganska less på den. Vet inte hur många gånger jag har sett den! Pizza till lunch (bästa) och sen fick vi nationella som sagt. Efter matten åkte jag och gymmade. 30 min crosstraining och 1 h styrketräning. Gick väldigt bra! När jag kom hem hoppade jag in i duschen, åt hamburgare och kollade på Gossip Girl. Någonstans på vägen från duschen till mitt rum försvann min iPhone. Vet inte hur men jag letade on and off i flera timmar. Till slut kom pappa på att jag bara kunde logga in på iCloud och få den att pipa. Smart. Har suttit och skrivit på spanska(svenska)uppsatsen nu på kvällen och jag tror att den är klar. Nu är det bara kemilabrapporten som ska skrivas klart och sen är jag klar med inlämningarna. På lovet ska jag skriva en muntlig redovisning om Apple och läsa en novell men inte mer än så! Skönt!

Bild från när jag hade kommit in från min löprunda i måndags - som var hal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback