Over again

Pallar inte riktigt med hur mycket allt är these days. Kan inte räkna hur många gånger jag gråtit på bara en vecka. Proven har gått dåligt, och det är så jävla jobbigt när ingen tror på mig när jag säger att det går dåligt. Alla bara" men du är ju suuuuuperduktigt, neeeeej du fick inte dåligt!!". Håll käften. Jag är också bara en människa, en människa som går runt och oroar sig om jag ens kommer bli godkänd i kemi. Men ingen tror mig. Nehe, skit i det då. Hade nationella i matte i ondags och det gick verkligen dåligt. Så dåligt att jag återigen sprang in på toan och snabbgrät e skvätt. Börjar bli en tradition. Har tappat min bankkort också med alla mina sommarjobbspengar på så måste spärra innan nån snor. Åkte till skolan idag fast jag var ledig för jag kom på hur mycket jag ligger efter och var tvungen att hämta alla böcker. Suck. Ja, så idag har jag städat massa, åkt till centrum helt i onödan, varit i skolan och gråtit en hel del. Bästa mamma som tröstade mig lite, fett söt. Snart ska vi äta pizza. Sen ikväll ska jag hoppträna på Capri. Vi ska ha höjdhoppning! Juste, jag har fått börja sätta igång Fuxelito. Älskade häst, jag har saknat att sitta på din rygg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback