La guerra civil

VI har fått i uppgift i spanskan att skriva och reflektera kring detr spanska inbördeskriget 1936 och det ska in om två dagar. Har lite panik! = anledningen till att jag går natur typ. Nej men jo haha. Så jag sitter och klurar på detta. Känns så fel att sitta och skriva massa tankar kring något man inte har en aning om. Och imorgon har jag biologiprov, det fick jag reda på idag. Har inget lösen till portalen så har inte kunnat gå in och kolla så så var det med den saken. Det får gå som det går. 
 
Imorgon ska jag rida Foxy innan dressyrträningen och det ska bli superkul. Känner lättnad när jag sitter upp - som att jag verkligen hör hemma. Får aldrig den känslan på någon annan häst, bara på lillplutten. Fick en hemsk tanke när jag var på väg till skolan imorse. "Vad gör jag när Fuxelito dör?", "han är snart 18 år, tänk om han börjar bli dålig på riktigt snart". Det var bara en jobbig tanke jag fick och jag har ingen aning om varför jag fick den men nu går jag runt och tänker den i alla fall. Usch. Jag får inte prata om sånt här. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback