Isabelle's place today!

Ni ska bara veta hur mycket jag har flängt runt idag! Har varit i Karlberg, Bålsta, Kivinge, Kallhäll och i Upplands Väsby. Har varit och spenderat dagen hos Isabelle och hennes pojkvän Henke i Bålsta! Tog 2 timmar dit men det var det värt! Först var vi i stallet och jag filmade när hon red ute i snön med min nya kamera. Hihi, det första hon gjorde på passet var att ramla av, (hade jag också gjort) haha men fan att jag inte hann ta upp kameran då! De fick till några fina galopper, stolt! Efter att ha vadat i snön ett tag med bortdomnade vrister och skavsår åkte vi hem till henne och fikade. Det var tamejfan det godaste och mest välförtjänta fika jag ätit i mitt liv! Hemmagjord varm choklad med vispgrädde, marschmellows, hemmagjorda lussebullar och pepparkakor. UNDERBART GOTT! Sen föll vi i koma i deras helt underbara soffa framför något språkprogram, hockey och Family Guy. Begav mig hemåt vid 17-tiden och var hemma 19. Har kollat på Gossip Girl nu på kvällen, käkat After Eight och delat minnen med Annelie. Nu ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback