Det bästa med gymnasiet?

Det absolut jävla bästa med gymnasiet är att inga, absolut INGA killar går runt i skolan och gräver sig i brallorna offentligt och tar på sin . Asså det är ju typ det mest motbjudande man kan göra. Kommer ihåg på Runby skola i 9:an på både på lektionerna och på rasterna när man pratade med en kille, så kunde ha stå/sitta med handen bokstavligen på  innanför kalsongerna utan att ens bry sig. UUUUUUUUUSCH, KVÄLJNINGAR!! Ni läser detta, som fortfarande håller på - sluta med allt det där nu. Hade jag behövt stå ut med massa sånt där idag hade jag sagt till på en gång, men eftersom jag var väldigt rädd i högstadiet så sa jag aldrig ifrån. Idag ångrar jag ju såklart det! Killar, man gör inte sådär.
 
Tänk om tjejer skulle gå runt och gräva sig där nere och sen komma och skaka hand med er osv? Kanske ska komma till Runby och göra så kanske? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback