"Att säga något och sedan säga att man skojade är som att skjuta en pil i någons bröst för att sedan dra ut den och låtsas som om hjärtat bara fortsätter pulsera"

Nu är jag klar med alla mina julklappar förutom till Annelie och Krille! Känns så bra! Ja som sagt, idag var det julavslutning och det var väl mys. Kom 20 minuter försent när vi började 09.30 och slutade 10.30. Shitvadpinis.Direkt efter rektorns URSÄMSTA tal stack jag och Annelie till stan. Bästaste Annelie. Mitt hjärta. Käkade lite donken och åt varsin nygjord churro med nutella och florsocker. Spanien-minnen! Krigade inne på ********* och svettades crazy. Kom hem vid 14-tiden och bara tog det lugnt. Städade mitt rum lite osv och slog in paket. Gjorde ett tappert försök till att lära mig understämman till "Gläns över sjö och strand", men den är skitkrånglig! Jag, Sara och Felicia ska sjunga i Fresta kyrka natten till juldagen! Ska sjunga solo också så det ska bli jättekul. Är väldigt nöjd med mig själv att jag faktiskt har vågat sjunga rätt mycket på sistone. Känns jättebra! Sjöng på julfesten/julshowen i stallet, i luciatåget och nu det här. 
Y kom vid 20.30 och vi kollade på Baksmällan 2 haha. Söt film! Mysmys. Nu är jag så trött att jag stupar så nu ska jag sova. Imorgon är en tung dag. Skriver mer imorgon. Ska träffa Melinda så vi blir inte ensamma i alla fall. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback