Årsresumé - första halvan av 2012

Januari

Inledde Januari hemma hos Rosanna med Annelie och hade kramp i magen. Åkte hem i regnet på morgonen och drog och tränade. Skolan började och jag var deprimerad och socialt rädd och ensam. Minsta lilla grej fick mig att gråta, fast det gick över till attt inte känna någonting alls efter några veckor.
 

Februari


Träning, träning, jobbigt med maten. Gick på Sannas begravning. Det var det tuffaste jag gjort i hela mitt liv. Plugg, träning, plugg, ångest, panik, ensamhet. Saknad. Jag fyllde år där emellan.


Mars

Instabil, deprimerad, zombielik. Trodde det var något fel på mig. Började springa milen! Mycket matteplugg. Jag kommer ihåg att jag var ganska smal i Mars. 
lC3zj2 on Make A Gif, Animated Gifs
Blev utesluten på Fuxelito i en hopptävling men hade aldrig varit så glad över en uteslutning som då! Han hade kastat av ryttaren innan och vägrat ut sig typ direkt och sen tog jag över honom och han hoppade jättebra och på banan blev vi uteslutna på sista hindret. Så jävla nöjd jag var!

Gjorde en dansvideo med några klasskompisar till idrotten.

April
 

Red en LB:1a för första gången på Fuxelito och den gick inte så bra. Bättre än LB:3an i alla fall. 

Klippte av mitt hår och umgicks med dessa pärlor. Mådde ändå bajs.

Skrev nationella i svenska vilket gick sämst. 

Hade muntligt np i svenska vilket gick superbra! Pratade om relationer och om döden.

Började övningsköra i Rosersberg!

Maj
 

Artikeln om vad som egentligen hände Sanna dök upp efter lång väntan i Aftonbladet och rev upp gamla sår..
Jag upplevde världens bästa hoppträning på Fuxelito och hittade äntligen honom efter mer än 1 år.

Sprang milen återigen!

Red en ganska bra runda med Fuxelito på en klubbtävling!

 

Justins "Boyfriend" släpptes!

Juni
 

Efter 7 års väntan fick jag äntligen fixa mina fula tänder! Ett datum jag ALDRIG kommer glömma. Är evigt tacksam. 


Efter första besöket. De blev lite för korta så jag fick en ny tid en vecka senare och då blev de jättebra!
SMILING FOR THE FIRST TIME IN A LONG WHILE.

Sminkade Elin till skolavslutningen! Mitt fina hjärta.
Myste med min pacman ute och Lovisa följde med och fotade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback