2012



Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja haha!

 

Hur har ditt 2012 varit? Jobbigaste året i mitt liv

 

Tror du att år 2013 kommer blir bättre? Ja det kommer det verkligen!

Vilket datum från 2012 kommer du aldrig glömma? Allsång på Skansen med Ben, Ida och Felicia, ESC-finalkvällen hos Alex med Sara och Linnéa, min första klubbvinst i hoppning på Faidra, dagen då jag och Ben fick  biljetter till Justin Bieber och massa andra datum

Bästa köpet? Justin Bieber i Globen och jofama-jackan

 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2012? Call me maybe, Fields of gold, As long as you love me, She don't like the lights, Stole my heart, Starships, Super Bass, Beauty and a beat, Be alright, The motto, What makes you beautiful, Ängeln i rummet, Someone like you 

 

Vem har du umgåtts med mest? Holm, Ida, Sara, Linnéa, Alex och Melinda skulle jag vilja säga

 

Hur många kysste du? Några stycken :)

 

Har du haft ett förhållande under 2012? Nej!

 

Är det något du saknade år 2012 och vill ha 2013? kärlek i alla former, ett jobb, den där speciella vännen som man har nästan allt gemensamt med

 

Vad önskar du att du gjort mer 2012? Haft roligt, tagit alla risker jag vet att jag egentligen kunde tagit, ta mer plats i rätt situationer

 

Vad önskar du att du gjort mindre? Varit hemma och deppat, tagit åt mig av precis allt.

Vad gjorde du på din födelsedag? Skrev prov, var på spinning och firades med Tiger hemma med familjen

 

Vad fick dig att må bra? Mina vänner, familjen och Fuxelito

 

Vem saknade du? Sanna

 

Vad vill du säga till dig själv inför 2013? Sluta jämföra mig med allt och alla och våga ta risker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback