Världens längsta dag.

Egentligen började den kl 08 igår morse eftersom vi försökte somna vid kl 01 inatt men lyckades aldrig, och gick upp kl. 03... Fy, det var lättare sagt än gjort. Bussen gick 04.15 mot Palma flygplats och planet gick sedan kl. 07. Inget gick smooth alls, vi kom hem till Väsby vid kl.11.30 och hade varit vakna i över ett dygn, och sen suttit på ett plan FULLT med folk som hostade och fullt med retarded bebisar som vägrade hålla käften. Sen så fick jag "åtefall" i min rygg i förrgår, trodde jag skulle dö på plats nästan för det gick typ inte att andas så bra och sen fick jag feber och nu har jag också troligtvis streptokocker, mys. Huvudvärk på det och man får den mest underbara flygturen någonsin asså. Juste, har en enormous (syns ej men känns som satan) finne under min näsa så min läpp är lite bedövad av den, gör så himla ont :( Iaf, packade upp allt osv och sen blev det sängen på en gång. Vaknade nyss och nu ska jag äta nåt jag saknat HELA veckan - havreflakes och vaniljyoghurt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback