Taggad på livet

Åååååh hej jag är så taggad på allt just nu. Vill bara träna massa på gymmet, vill få min kropp som jag vill ha den och vill ha den så nunununu, längtar som fan tills vi får nya schemat och matteboken imorgon - kan inte bärga mig, spricker snart. Och jag insåg när jag kom innanför dörrarna i skolan och såg alla, hur mycket jag saknat dem under sommaren! Åh gay men ändå. Sen första ridlektionen imorgon efter sommaren (i vanliga gruppen) och jag bara är så himla taggad. Studierna.. gaaaah.. snälla börja nu! Asså förutom svenskan dårå, den får gärna aldrig någonsin börja igen, men typ resten. Cashflow.. får min lön snart och då ska jag köpa Jofama-jackan! Orgasm på den för fan ♥ Waaaaaaaaaaah enda som är lite surt just nu är att Norlie & kkv är på Grönan just precis nu och jag fucking missar dem! :'( ååååååååååååååh bästa ju ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback