Skype

Räddaren i nöden. I'm so bored. Blev också utelåst i några äckliga timmar för mig själv, thank god Öquist ♥
Imorse drog jag ut på en liten löprunda på gatorna här i Alcúdia. Gick upp 07.30, hur orkade jag? Kan ju aldrig träna på morgonen! Och här liksom är det jättevarmt så jag är nöjd med el insats. Skadade dock mig lite sisådär i senan på sidan av nedre benet (högra) pga. stenplattorna. Farliga att springa på, riktigt dåliga för fötterna. Sen låste sig mitt knä i trappan så jag typ ramlade ner hahha. AJ. Annars har vi bara chillerillat vid poolen hela dagen, somnade på rygg - inte så smidigt. Har nada att göra, lär läsa ut min körteoribok alldeles snart asså. Men nu Skype med Sara som sagt!
Jag och min rosa bikini, så himla fin! Fick den av älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback