Onsdag

Började morgonen med frukost + O.C. Tog en liten egen sovmorgon eftersom jag skulle åka och ta gardasilspruta nr 3 kl.10. Jag är inte nojjig när det gäller sprutor, konstigt nog, men 3:an gjorde svinont faktiskt. Vill inte skrämma upp folk som inte tagit den än, men bara en liten varning. Asså det gick ju över på några minuter så det var ju chillerill. Kom till skolan vid 10.30 och sedan var det lunch vid 11.10. Åt inget då för jag var så jäkla mätt efter min superfrukost. Vid 12.13 tog vi tåget till Sollentuna och bowlade med klassen. Jättemysigt var det, och gjorde några strikes hihi! Kom hem vid 14.30 och kollade lite på tv. Käkade lite sen lunch där, lax och potatis. Sen bar det av till gymmet. Riktigt jobbigt idag. Har fortfarande sämst kondition sedan Spanien.. Körde ett medelpass med Malin och sedan testade jag ryggen på löpbandet. 5 min löpning, 3 min pw, 2 min spört, 5 min pw, 2 min spört, 3 min pw. Kände knappt av ryggen alls så det kändes jättebra! Men jävlar vad lökig jag blev. Fattar inte vad som har hänt men förr i tiden blev jag aldrig sådär svettig så att det rann, men nu händer det varje gång! När jag kom hem blev det duchen och sedan pannkakor, så jäkla gott! Känner för att gå och lägga mig, börjar 11.15 imorgon, för imorgon börjar vi med nya schemat och ska ha lektioner. Men funderar på att dra iväg och gymma imorgon bitt med Olivia, men får se om jag orkar. Så jag har svenska, matte och mentorstid. Annars suger schemat. Börjar tidigt, slutar sent, några förjävliga håltimmar och 15 min-luncher (?). Seriöst, vem *** la schemat?
Sliskbild från Mallis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback