Inga krafter

Jag förstår inte vad som har hänt. Jag orkar verkligen inte blogga. Ser ju så mycket text och allt i skolan hela dagarna så jag vill ju nästan bara spy när jag kommer hem. Vad har hänt i veckan då? Jo i måndags åkte jag och Marielle in till stan och fikade på muffinsfabriken! Jättemysigt som vanligt. Tränade när jag kom hem. Och igår hade jag en väldigt lång skoldag, börjar ju numera kl. 8.15 och slutar typ 16 varje dag känns det som, om inte senare. Sen hade jag ridning kl. 18.30 och skulle ridit Foxy som vanligt, men red c-ponnyn Yoker i stället. En mycket lyckad lektion. Han blev väldigt fin där efter ett tag så det kändes jättebra! Haha, men shit vad liten.. Sist jag red Yoker var 2009 på hoppträningar, aa och den allra senaste var när jag flög av och landade på nacken och axeln fuckade ur. Idag började jag 08.15 och skrev gamla np (läsförståelse) i spanska (vi har äntligen fått en seriös lärare, nu jävlar är det svårt som satan) och det var så jäkla svårt. Hjärnan ballade ur vid första texten, men jag tror jag fattade det mesta, men det tog ett bra tag. Efter det fysik, beboo-ämne, lunch (bästa maten två dagar i streck - långa fiskpanetter/pinnar och sallad + remouladsås) och sen engelskadiagnos. Usch på den, mitt huvud var fortfarande helt urballat sedan spanskan. Slutade 12.15 och gick med Sara till banken för att fixa min lön till kortet. Därefter åkte vi hem till mig och plinkade lite på pianot. DU FINNS INOM MIG SARA. ÅÅÅÅH. Inside joke. Vid 17-tiden åkte jag och gymmade ♥♥. Det blev 30 min kondition i maskin + 45 min styrketräning, hela kroppen. Gaah så skönt! Gick också och kollade när mitt gymkort går ut och till min förvåning går det ut 22 dec! Underbart! Trodde det skulle gå ut närsomhelst! Dock måste jag fixa nytt busskort pronto. Nej usch vilket långt inlägg hehhhhhehhehe, satc hela kvällen woop.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback