Ibland när jag står fast så växer jag, ingenting står över mig

Oojojoj den här dagen tar visst aldrig ut. Jag, tillsammans med min äckliga hals, gav oss ut och gjorde ett försök till en pw = ingen bra idé. Jävla skit, jag kan inte ens gå för att det gör så ont. Blev 4 km, stannade till vid Sanna en stund, och när jag kom hem försökte pappa knäcka min rygg, gjorde rasande ont och började böla *hahah* åh nej.. Sen försökte mamma. Gick inte så bra. Gör mer ont nu ju. Gjorde ett tappert försök till att städa rummet = blev någorlunda rent. (y). Sen duschen och fylla i lite papper och sen tortillas + O.C. Sms:ade Ida alldeles nyss för jag insåg precis att det är The Voice-konserten imorgon i Kungsan! Så glad! Så vi ska gå på den imorgon, får se om någon mer vänlig själ hänkar så blir det kul som satan. Parteeyy. Nu ska jag SOVA ♥. Imorgon är det hoppträning/uppvisning i ridhuset på Fuxelito och sen efter lunch dressyrträning/uppvisning och jag LÄNGTAR SUPERMYCKET TILL MIN BEBIS. Har inte ridit på hela sommaren! Ska bli såååå kul! Hoppas bara att jag kan rida med min onda rygg! Vet inte vad jag ska ta mig till annars. Och sen får jag verkligen inte vakna upp med feber imorgon, balle vad sur jag kommer bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback