I receptionen..

Standard-platesen för alla apple-nördar! Ni ska se hur det ser ut här inne på kvällarna. Trappan full med folk och deras instagram typ. I alla fall, solade i 4 h idag med citron i håret så lite ljusare blev det, och jag mycket brunare! Snackade med mamma igår om tatuering förresten, bara för att liksom.. och hon sa att självklart skulle jag få göra det (?). Höll på att sätta vattnet i halsen, blev hur glad som helst ju! Velat göra det jättelänge och jag har min idé, kan dela med mig när det närmar sig.

Nu tänkte jag dra ut och springa lite i den horribla värmen, ha det. Btw, jag håller på att SPRICKA av längtan tills på lördag. Så ivrig. Jag ska rida ett dressyrpass och ett hopp på min älsklade Fuxelito!! Hela jag ryser av tanken. Heaven ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback