Senaste dagarna


Är inte på bästa humöret just nu. Är i rage-gråt-tillstånd men vad ska man göra åt saken. Blev inte bättre av att plugga matteiaf, det var jäkligt klart. Har inte hänt sådär jättemycket i veckan. Igår efter skolan åkte jag och Tilda till centrum och köpte present till Sara (blommor och choklad), sen åkte jah hem och drog ut och sprang en kortis. Nu är ryggen bra igen! Vid 17-tiden tog jag bussen till Sara, och umgicks med henne och Alex. Vi käkade tacos och kollade skräckfilm (den sämsta filmen jag någonsin sett, den hette "The innkeeper") och sen kollade vi på Lol. Den var helt okej, men klart överskattad från min sida. Vi hade jättekul iaf och åt alldeles för mycket godis och chips! Jag och Alex åkte hem vid 00-tiden. Idag skulle jag åkt och shoppat/lunchat med Elin men det sket sig. Seriöst, allting jag planerar med folk blir aldrig av. Börjar tro att det är pga mig folk bailar. Så jag har inte gjort ett skit idag, sjungit litegrann för en gångs skull, gråtit i kudden en snabbis, rensat ogräs, pluggat och ätit. Visst har jag ett kul liv? Ikväll ska jag antagligen hem till Sara så det blir mys iaf. 

Min livsglädje.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback