DALE

Jag skjuter hela tiden på bloggen tyvärr. Endast för att jag har så mycket att skriva. Om hur mycket jag har börjat intressera mig av växter och trädgård, hur fina människor jag har lärt känna på mitt jobb, hur lite jag sovit, hur jag har kommit igång med löpningen och om hur mycket jag saknar hästarna. Jag vet inte var jag ska börja? Och om tre dagar åker jag iväg till Mallorca, Spanien. Jag är hur taggad som helst!! Aquí me voy.
 
Hahah idag hade jag en jävligt bra dag, bästa på länge faktiskt! Perfekt parkarbetsväder (knappt någon sol och svalt). Folkparken, dagiset vi var på idag, var nästan händeromtaget när vi kom dit så inte så tungt jobb, dagisfröknarna kom ut och bjöd oss på fika mitt i allt, fnissade ihjäl mig med Isabelle på lunchen och sen innan middagen sprang jag 7 km och det gick jättebra! Middag + nybakta chocolate chip cookies framför O.C och sms med älsklingen. Perfekt dag helt enkelt! <3

Äckel-lönn. Det växer ÖVERALLT. Kom ihåg alla att lönnträd är ogräs (förutom de som är planterade såklart) som sprids hur lätt som helst everywhere och växer snabbt upp till stora träd och förstör allt. Ryck med roten kära läsare..
 
Tid: 1 dag. Det här gjorde jag i fredags tror jag! Det är på förskolan "Gläntan".
Dagis vi varit på:
  • (?) Vid Skogstorpsvägen
  • Ringblomman (2 dagar)
  • Visselpipan (1 dag)
  • Bollstanäs skola (2 dagar)
  • Spargrisen (2 dagar)
  • Gläntan (2 dagar)
  • Folkparken (1 av 2 dagar)
  • Eds förskola (antagligen 2 dagar)

2 dagar kvar för min del! Jag kommer verkligen sakna jobbet galet mycket! Det kommer klia i fingrarna, och jag har verkligen haft världens bästa "kollegor" och handledare! Awii vad blödig jag blir :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken älskling?

2012-08-07 @ 22:49:16
Postat av: Anonym

Vilken älskling?

2012-08-07 @ 22:49:28
Postat av: Anonym

Vilken älskling?

2012-08-07 @ 22:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback