Sunday

Tjohuue. Vad har jag gjort ikväll då? Umgicks med Marielle under dagen och sen när hon drog iväg satte jag mig och pluggade lite matte. Sen oth på det. Innan maten träffade jag Lina en sväng och powerwalkade - 1 mil blev det idag! Mysigt var det, och när jag kom hem blev det mat och oth igen. Alldeles nyss satt jag och pluggade matte igen. Gick sådär. Klarade i alla fall en uppgift som inte ens pappa klarade så jag kände mig ganska stolt. Och nu sitter jag och har superont i ryggen blöö. 

Fick en kommentar på mitt mystical inlägg igår om ett projekt. Den gissade i alla fall rätt - jag och några roliga människor från VäRK håller på att starta en blogg om livet som lektionsryttare. Det ska bli väldigt kul faktiskt! Kan ju avslöja bloggadressen nu i alla fall. Den har ingen design ännu och bara något litet inlägg så där, men är under konstruktion ;) Klicka här -------> VäRKryttarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback