Såjaa

Cyklade som sagt till stallet i panik och anmälde mig till seriedressyren! Fick då dagens träningspass - 10 km fram och tillbaka. Mycket backe, så det kändes ju skönt! Jag bestämde mig i sista sekund för att anmäla mig på:
1. Yoda (LB:1)
2. Fuxelito (LB:1) även fast han var hemsk förra dressyrtävlingen.
3. Mandolin (LC:1)
Låter det bra eller? Jag har ingen aning hur det här kommer sluta. Yoda har jag bara ridit en gång och det var hoppning, Fuxelito är GANSKA special och Mando är en gammal liten D-ponny jag inte har så stor koll på. Ska dock testa honom imorgon efter ett rätt så långt tag, ska bli kul!


Kommentarer
Postat av: Sarab

Så sant så sant. Jag kan inte ens räkna antalet gånger som jag allvarligt tänkt radera skiten xD

Men sen kommer jag på att ett av mina stora nöjen i livet är att plåga alla med mina fullkomligt ointressanta och värdelösa statusar. Plus att det är lätt att hålla kontakt med vänner. sad story.

någon dag försvinner det nog dock.

2012-04-10 @ 00:12:41 / URL: http://zamber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback