Ny vecka

Måndag innebär alltid sovmorgon, spanska, lunch och 3 h NO-lab. Det var faktiskt kul på kemilaben idag, för första gången typ. Förstod äntligen oxidation och reduktion, knepiga grejer det där.
När jag kom hem drog jag ut och sprang igen - 7,5 km blev det idag, sedan sa mina fötter ifrån, har så himla mycket skavsår. Måste verkligen ha andra skor! Imorgon bitti har jag np i svenska (läsförståelse) så vi får se hur det går. Den brukar ändå vara rätt chill, har däremot panik inför skriftliga på torsdag (!). Nej men morgondagen ser jag fram emot! Ridning står på schemat, hoppas verkligen på dressyrpass igen för jag orkar verkligen inte med en uteritt, så himla onödigt. Visst, det är asmysigt att galoppera ikapp i skogen men jag lär mig nada.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback