Mandolin

Tjenare. Min näsa dödar mig. Red Mando idag. Vi skulle ju egentligen rida ut men det började regna (YES) så Anna drog till med värsta dressyrpasset. Jag testade utan sadeln idag för att se ifall jag kunde inverka bättre på honom då. Det visade sig vara en jättebra idé! Han blev jättemjuk och lyssnade väldigt bra. Inte alls så åsnig i formen. Dock såg det ju såklart inte så himla fint ut med mig studsandes på ryggen, men efter kanske 10 minuter travade han superfint och var inte alls studsig! Fick dock supermjölksyra i magen under hela passet, det var riktigt jobbigt. Och JÄVLIGT ont i röven kan jag säga. Aj satans skavsår. Nu är det Desperate Housewives som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback