Lista

Idag är det… en speciell dag - DESPERATE HOUSEWIVES KL. 21.00 !
Idag tycker jag om… att jag ska till stallet!
Idag har jag… skrivit nationellt prov i svenska
Idag borde jag… inte äta onyttigt
Idag tycker jag…  att jag borde ha lite finare kläder i skolan

Förra veckan med ett ord: boring
Veckans bästa: hoppträning på lördag (untz)
Veckans värsta: skriftligt np i svenska...........
Dagens värsta känsla… ångest
Dagens bästa händelse… Scorade på rumble (om någon vill köra mot mig så heter jag för-och efternamn ihop)
Dagens hiss... Träning! Det har blivit så himla inne att träna och tänka på vad man äter. Det hissas!
Dagens diss… Facebook + facebooks små attention whores-fjortisar. Så jävla låga människor som sitter och söker uppmärksamhet. Helt jävla sjukt. Så pinsamma, jag dör.

Idag är jag nöjd med… Mitt hår hihi, flätade lite osv.

Idag är jag missnöjd med… mina låååår, mina lååår, mina låååååår dundundun.
Idag saknar jag… vänner
Idag avskyr jag… fjantiga jävla fjantar! 
Idag älskar jag… äkta människor
Just nu ska jag… ha idrott -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback