Kisses

Heeej. Nationella gick skitbra idag! Kändes hur awsome som helst. Det började kl. 08.30 och höll på i 2 h men jag var klar efter 1 h 10 min så det var ju hur gött som helst. Efter svenskan väntade vi i typ 1 h på att ha engelska i 20 min men då blev det ingen engelska. Onödigt. Sen lunch och idrott. Jag gick ut på en liten prommis med mina älskade hörlurar i det finfina vädret. Skönt! Sen tillbaka för 1,5 h matte. Gjorde 3 uppgifter typ. Nödvändig dag, check. Skyndade mig hem och sen cyklade jag tillsammans med Lina till stallet. 1 h markarbete och sen cykel hem. Det blev 10,3 km. Ain't bad. Nu har jag duschat ätit middag och lite annat. Alldeles strax börjar DH, Mike's begravning, fy fan vad jag kommer gråta!!

Kommentarer
Postat av: sofia

Tack :)<3

2012-04-25 @ 06:54:50 / URL: http://sofiasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback