Intervall-träning

Skoldagen flöt på som vanligt idag. Ganska chill matte på morgonen, sedan kartkunskap på idrotten, lunch och fysik! Direkt när jag kom hem hoppade jag i mina träningkläder och skyndade till hemköp. Där mötte jag upp Lina och sen bar det iväg mot stationen. Vi körde backträning ganska länge och avslutade med vanlig löpning. Blev ca. 8 km och 1 h höll vi igång. Mycket bra! Sen blev det in i duschen på en gång och snart nu ska jag skynda mig till tåget och hämta en CD av Marielle som hon har fixat ihop. Det är alla gamla hemmagjorda filmer på mig, Marielle, Sanna och Agnes när vi var lite mindre. Underbart roligt att ha kvar och att få se igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback