Huvudvärk, snuva, träning osv

Tjenare. Mitt huvud gör fortfarande ont. Tror jag är uttorkad. Min näsa går inte att andas genom. Är hur uttråkad som helst, har seriöst ingenting att göra. Orkar inte sätta igång med det nya mattekapitlet, kemin är inte kul någonstans och jag orkar inte. Om en timme sticker jag iväg med Lina till gymmet, ska köra lite lugnt eftersom jag är förkyld. Annars då. Jo juste, jag fick B på mitt fysikprov om elektriska laddningar, el osv. Ganska bra i alla fall. Haha alltid jag.. Spelar ingen roll om jag får E, D, C eller B, det enda jag tänker på är vad jag gjorde för fel som inte fick ett A. Jag i ett nötskal, suck. Sitter hursomhelst och lyssnar på 1D, inte likt mig, vad har hänt med mig? Jag som skrattade åt dem förut bara för att de är från UK. Haha okej, det är fortfarande löjligt, men de är faktiskt ganska bra. Snygga röster, men förstår inte hur alla kan tycka att de är skitsnygga för det tycker verkligen inte jag. Synd. Ingen slår Justin Bieber - he's got it all!

Mmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback