HAHAH..

Asså nej.. Facebook blir bara och värre för varje dag. "Åh nej den bilden tog jag inte alls för att visa mina boobs", "Åh det är så synd om mig", "Kan alla tjejer öppna ögonen istället för benen?", "Men jaa kan alla sluta bomba med att det snöar ute, det här är ingen jävla väderleksrapport". Vad är det ni vill?
Samma skit varje dag, replikerna är standard och jag kan enbart skratta åt alla patetiska småungar. De som tror sig ha det jobbigt och är svagast vill att hela världen ska veta det och tycka synd om dem, medan de som har det värst är starkare och håller det inom sig istället för att söka uppmärksamhet. Det är faktiskt sant. Jag spyr. Ta en titt på Facebook och se vilka det egentligen är som sitter och fjantar sig bakom skärmen, the ones who are the weakest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback