Gymmat.

Sådärja. Hemma från gymmet. Började med pw i 10 minuter på löpbandet, sedan sprang jag lite mer än 2 km i högt tempo (motsånd 11,5), ca. 5 min/km. Shit vilken förbättring jag märker på min kondition. Det var sjukt skönt! Sedan som avslutning - 5 min crosstraining. Därefter deltog jag i 25 min på ett medelpass, men det var en astråkig ledare så jag hoppade av och avslutade med 30 min styrka. Sen gick jag hem. Nu har jag duschat, ätit, pluggat bråkat lite med pappsen - förstår verkligen inte förflyttning av parabeln och hur det blir med parabelns nya ekvation. FÅR RÅDAMP. Så nu sitter jag och övar på svenska muntliga np. BLÄ. Typ SÅHÄR otaggad och nervös. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback