4 månader

Den längsta tiden i mitt liv. Detta inlägg ska inte handla om mig. Sånt där hatar jag. Idag är det 4 månader sedan min vän Sanna gick bort. Jag vill bara skriva av mig, vill inte att någon ska tycka synd om mig eller något, bara läsa liksom. Sanna var en väldigt fin och busig person. Hon förstod alltid mig, tänkte likadant. Hon hade det där lilla extra som inte alla har, glimten i ögat. Hon var en av mina allra bästa vänner när jag var liten, ända upp till 7:an. Något hände, vi tillhörde inte samma vänkrets längre. Jag önskar verkligen att jag hade tagit tillvara på tiden jag faktiskt hade med Sanna. Det var ändå 10 år tillsammans. Vart fan tog de åren vägen? Jag saknar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback