3 - Tio sanningar om mig.

  • När jag var liten brukade min pappa sjunga "New York, New York" för mig när jag inte kunde somna. Älskar fortfarande när han sjunger den!

  • Jag är pedantisk. Jag är väldigt noga med grammatiken när jag pratar, och det första jag tänker på när jag ser en text är ifall det finns några särskrivningar osv. Jobbigt! Dessutom när jag sopade omklädningsrumsgolvet idag i stallet kunde jag inte sluta förrän det var helt rent - var nära på att missa bussen. Sen ska vi inte tala om hur perfekt lakanet ska vara bäddat i sängen. Och jag viker även smutstvätt innan jag slänger det i tvätten osv. Ganska pinsamt huh?..

  • Jag tycker egentligen inte om godis längre, men jag äter det ändå varje helg bara för att det är en vana sedan man var liten.

  • Jag är inte redo att fylla 18 än. Jag känner mig exakt lika gammal som när jag var 13-14 år. Tiden går för fort!

  • Jag började i en hoppträningsgrupp för snart två år sedan pga att jag var hopprädd - vilket jag fortfarande egentligen är. I början av varje träning blir jag nervös bara av att värma upp på ganska 70 cm, men sedan går det snabbt över och då är det bara superkul! Undra om det någonsin kommer släppa?

  • Jag tycker facebook är rena attencion whore-sidan. Fy vad patetiska alla är där.. "Gilla om du vill bli dagens katt på min blogg!" SUCK. För det första.. vem fan kom på att kalla en snygg person för "katt"? Är katter snygga eller? Nej, de är håriga och sura och rivs. För det andra, snälla.. hålla på och ranka folk efter utseendet på sin blogg. Asså nej.

  • Jag försöker börja gilla One Direction, men det går inge bra.. för jag tycker inte att de har DET. För det första.. de är från UK (blää på dialekten), och jag tycker inte att deras låtar är så speciella. Inte är de snygga heller. Inte heller speciellt bra röster som sticker ut. Nej, varför försöker jag börja gilla dem för? Jag håller mig till min GUD, Justin Bieber ♥

  • Jag har bott i Sundsvall, Luleå och på tre ställen i den här kommunen. Men annars när folk frågar så säger jag att jag är från Boden, Norrbotten.

  • Mina två bästa vänner när jag började 6-års var Sanna och Marielle. Tänker ofta tillbaka på den tiden. Nu har Marielle flyttat och Sanna.. saknar jag varje sekund ♥. Tänk vad livet förändras.
    Sanna, Marielle och jag i 7:an <3

  • Jag är löjligt allergisk mot all sorts smink.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback